11 de juny 2011

Cuina democràtica a cop d'estrella

Marques com Coca-cola, Cruzcampo-Heineken, Bezoya o Jaguar aprofiten els 12.000 metres quadrats de Millesime Weekend per lligar la seva imatge a la gastronomia.

Pel pagament d'una entrada de deu euros, el client podrà entrar en un recinte vestit durant quatre dies de gastronomia, en el qual els xefs de 32 restaurants multipremiados cuinaran per oferir una fórmula que sona a model de negoci d'èxit: alta gastronomia, però democratitzada.

Millesime és un club gastronòmic empresarial creat fa quatre anys per l'empresari Manuel Quintanero. Funciona de la següent manera: les empreses es fan sòcies per gaudir d'experiències gastronòmiques especials. Quan aquest gastroclub organitza esdeveniments, els seus membres tenen accés a les activitats on poden portar als seus executius o convidar als seus clients. Es tracta, per tant d'una fórmula de fidelització experiencial amb la cuina com a reclam.

Però, de tant en tant i en línia amb la seva estratègia de diversificació, Millesime inventa formats de negocis per accedir a tots els públics. I així sorgeix un concepte popular Millesime Weekendcelebrat a València.

font: Expansion

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada