La consellera de Turisme de la Comunitat Valenciana, Belén Juste, ha destacat que una de les iniciatives que des de Turisme es van a engegar aquest any ‘és que per primera vegada durem a terme actuacions de co-màrqueting d'aquest producte’.
La Consellera ha realitzat aquestes declaracions durant la presentació del projecte saboreacv.es, engegat per la Confederació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana, Conhostur, apuntant que ‘estem treballant amb els empresaris per iniciar una estratègia de promoció de la gastronomia i la restauració valenciana en els nostres principals mercats emissors internacionals’.
Juste ha anunciat que entre les actuacions que es duran a terme "destaquen insercions en revistes especialitzades en mercats estrangers, posicionament en cercadors i webs del sector i recerca d'acords de col·laboració amb majoristes turístics i línies aèries amb les quals mantenim convenis de màrqueting conjunt".
El futur del sector turístic ‘pasa per l'ús de les noves eines tecnològiques i per la segmentació i diversificació de la nostra oferta’, destacant que es tracta d'un projecte innovador i pioner que ‘suposa un pas més en la promoció de la restauració i una revolució en la comercialització de la nostra gastronomia’.
‘A partir d'ara -ha afegit Belén Juste- l'oferta dels nostres restaurants podrà comprar-se a través d'Internet, igual que fem amb l'allotjament i les línies aèries’.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada